OPTİM 700 QL ÇELİK

Posted on

Ruukki, 2002 yılından bu yana ürettiği Optim inşaat çeliklerini en zorlu alanlarda ve madencilik sektöründe de kullanılabilir hale getirerek geliştirdi. Yüksek dayanımlı Optim çelik ürün ailesinin en yeni üyesi, 60 mm’ye kadar kalınlıkta ebatlara sahip Optim 700 QL çelik ürünü sektörün hizmetine sunuldu.
Ruukki Türkiye Genel Müdürü Özgür Yalçın Optim çeliklerinin özelliklerini şöyle açıklıyor: “Mükemmel kaynaklanabilirlik, yüksek direnç ve üstün darbe dayanımı sayesinde Optim 700 QL çelik, ağır kaldırma ekipmanları ve madencilik sektörlerinin ihtiyaçlarına oldukça uygundur. Genel uygulama alanları ağır toprak taşıma ve ekskavasyon ekipmanının yanı sıra deniz vinçlerinin yük taşıyıcı yapıları bulunmaktadır. Ruukki ultra yüksek dayanımlı Optim 700 QL çelikleri şu anda 6 mm – 60 mm aralığında pazarın hizmetine sunulmuştur.”
Konuya ilişkin basın açıklamasında yüzey kaliteleri ve düzlükleri kusursuz olduğu belirtilen Optim çeliklerinin üstün atölye özelliklerine sahip olduğu ifade edilerek “Bu özellikler, kaynaklanmış yapılara ve bileşenlere kolayca işlenebilmelerini sağlamaktadır. Ekstra yüksek dayanımlı Optim çelikler ayrıca aşınmaya dayanıklı Raex çelikleri ileetkili bir şekilde kullanılabilir, bu da ekskavatör kepçeleri ve benzer parçalar için oldukça uygun bir yapı sağlar. Ruukki’nin teknik müşteri hizmetleri, müşterilerimiz için özel çelik kullanımıyla ilgili kapsamlı malzeme uzmanlığı ve destek hizmetleri sunmaktadır” ifadeleri kullanıldı.

Bir Cevap Yazın

